Wyjazd z dzieckiem- Jabłoń Lake Resort Pisz

Miejsce, które łączy w sobie wszystko i dla wszystkich. Byliśmy już tam kilka razy i zawsze chcemy wrócić. Nadaje się zarówno na wyjazd z dzieckiem jak i romantyczny wypad we dwoje.

Jabłoń Lake Resort bohaterem dzisiejszego wpisu. Jest to miejsce, które odkryliśmy przypadkiem, szukając miejsa na wypad w ostatniej chwili. Michał lubi hotele, ja obcować z naturą- całe dzieciństwo spędziłam w bojówkach biegając po lesie na obozach harcerskich. W Jabłoni znaleźliśmy coś dla każdego z nas i mam tu też na myśli nasze papraki:)

Wyjazd z dzieckiem to nadal wakacje.

Zdarza się, że słyszę: „wakacje z dzieckiem, to nie wakacje”, wiadomo! jest inaczej – trzeba trzymać fason i z godnością przywitać wschód słońca i to nie dlatego, że lubimy, albo rozmowa się przedłużyła;) jednak ja to lubię. Wymykam się z moim skowronkiem-Katarzynką i ogarniamy ten spokój, ciszę, światło, błogość i wędkarzy.

Ośrodek Jabłoń świetnie wychodzi na przeciw naszym potrzebom- zakwaterowanie oferują w trzech standardach: pokoje nad jeziorem deluxe, domy mazurskie, i pokoje w domu pruskim.

Cały kompleks, to około 10 hektarów zadbanego terenu, na którym znajdziemy między innymi: plażę z wyznaczonym kąpieliskiem, domki na balach, hamaki, spory plac zabaw, pomosty i korty tenisowe. Przy placu zabaw jest mały domek do zabaw w razie upałów lub deszczu i mimo, że widać upływający czas na niektórych zabawkach to wszystko jest zadbane i doglądane przez właścicieli i obsługę.

Wyjazd z dzieckiem
mamocorobimy.pl

Kiedy mamy ochotę na bardziej aktywne spędzanie czasu możemy wybrać się na wycieczkę rowerową dookoła jeziora. Do dyspozycji gości jest wypożyczalnia rowerów wraz z fotelikami i wypożyczalnia sprzętu wodnego, a w recepcji możemy poprosić o wydrukowanie proponowanej trasy przez Jabłoń Like Resort.

Mimo że do najbliższego sklepu czy knajpy musimy się wybrać do oddalonego o kilka kilometrów Pisza my nie upatrywaliśmy w tym problemu ponieważ restauracja na terenie ośrodka serwuje przepyszne dania polsko-tureckie, lemoniadę i śniadania. Codziennie wypiekany chleb, ryby wędzone na miejscu, własne weki, zioła, sałaty, jarmuż z własnego ogródka, prawdziwe miody: lipowy, malinowy, wrzosowy to tylko część cudownych smaków, potraw, których mieliśmy szczęście spróbować.

W czasie długich weekendów i wakacji organizowane są atrakcyjne animacje dla dzieci, a w okresie letnim bajeczne śluby plenerowe. Natomiast starsze dzieci i dorośli mogą skorzystać z oferty obozów tenisowych.

Mimo tak szerokiej oferty zawsze zaznaliśmy spokojnego wypoczynku.

mamocrobimy.pl

Wyjazd z dzieckiem
mamocorobimy.pl

Inne nasze propozycje na wyjazd z dzieckiem znajdziecie między innymi tutaj:

Wakacje z dzieckiem nad morzem